Întrebări frecvente despre asigurări de călătorie

Toate taberele noastre cu însoțitor includ un pachet complex de asigurări, cu despăgubire inclusiv în cazul îmbolnăvirii cu noul coronavirus. Politica acestor asigurări este detaliată mai jos.

Prin înscrierea la una dintre taberele de grup Qdays, participantul sau reprezentantul său legal înțeleg faptul că înscrierea se face către un curs EF Education First. Politica legată de anulări, amânări ori modificări voluntare solicitate de participant este aceea pe care EF Education First o aplică tuturor cursanților, indiferent de modul de participare (individual, tabără de grup, etc).

Acest articol sintetizează informația și răspunde celor mai frecvente întrebări legate de aceste aspecte:

ASIGURAREA ÎN CAZ DE ANULARE

Această asigurare intră în vigoare la data semnării contractului și are valabilitate până la data începerii cursului. Asigurarea în caz de anulare va rambursa taxele programului dacă trebuie să vă anulați călătoria din cauza unei boli personale sau a unui membru imediat al familiei. Este o plată unică ce acoperă anularea până la plecare.

1. Din ce este compus tariful taberei?

Tariful este compus din următoarele elemente:

a. Tariful cursului: 20 de sesiuni de limba engleză pe săptămână, cazare în reședință sau în campus, transfer la destinație de la aeroport la cazare și retur, excursii și activități (specifice pentru fiecare destinație în parte), supliment de vară, cărți și materiale de studiu, un pachet complex de mese, asigurare de călătorie Erika Insurance;

b. Taxa de înscriere la curs (255 USD);

c. Asigurarea în caz de anulare (95 USD).

2. Ce sume se pot recupera daca elevul se îmbolnăvește înaintea plecării?

În cazul în care participantul sau un membru de gradul I al familiei se îmbolnăvește cu noul coronavirus (COVID 19) sau o altă boală ce necesită spitalizare, compania EF restituie toate sumele achitate la punctul 1.a. Taxa de înscriere și asigurarea de anulare sunt considerate sume nerambursabile și nu vor fi returnate în cazul acesta. Elevul poate opta și pentru reprogramare într-o altă perioadă, caz în care toate sumele achitate vor fi transferate către noua plecare.

3. Ce se întâmplă în cazul în care elevul nu mai dorește să călătorescă înaintea plecării, din cauza anxietății sau fricii de virus sau din alte motive personale?

În cazul în care participantul sau titularul de contract optează pentru retragerea din program, se consideră o anulare voluntară, iar compania EF nu returnează sumele achitate până în acel moment. Elevul poate opta și pentru reprogramarea într-o altă perioadă, caz în care toate sumele achitate vor fi transferate către noua plecare.

4. Ce se întamplă dacă granițele se închid înaintea plecării și elevii din Romania nu mai pot călători spre destinație?

În acest caz, compania EF returnează sumele achitate la punctul 1.a. Sumele achitate la punctele 1.b. si 1.c. sunt considerate nerambursabile și nu vor fi returnate. Elevul poate opta și pentru reprogramare pentru o altă perioadă, caz în care toate sumele achitate vor fi transferate către noua plecare.

5. Ce se întamplă dacă școala unde urma să se desfășoare cursul nu mai poate oferi cursuri față în față și/sau se închide?

În acest caz, compania EF va oferi o alternativă de curs într-o destinație similară cu cea rezervată inițial, caz în care toate sumele achitate vor fi transferate către noua plecare. În cazul în care elevul nu acceptă mutarea către o nouă destinație, compania EF va returna sumele achitate la punctul 1.a. Sumele achitate la punctele 1.b. si 1.c. sunt considerate nerambursabile și nu vor fi returnate.

6. Ce se întamplă dacă destinația unde se află școala impune carantină de două săptămâni la sosire?

În acest caz, compania EF va oferi o alternativă de curs într-o destinație similară cu cea rezervată inițial, caz în care toate sumele achitate vor fi transferate către noua plecare. În cazul în care elevul nu acceptă mutarea către o nouă destinație, compania EF va returna sumele achitate la punctul 1.a. Sumele achitate la punctele 1.b. si 1.c. sunt considerate nerambursabile și nu vor fi returnate.

7. Ce se întamplă dacă unul dintre liderii de grup se îmbolnăvește cu noul coronavirus (COVID 19) sau se află în imposibilitate de călătorie înaintea plecării?

Pentru toate taberele noastre cu însoțitor, va fi desemnată o persoană suplinitoare care să călătoarească cu grupul în cazul în care însoțitorul de grup desemnat inițial nu mai poate participa la program. Pentru taberele din SUA sunt confirmați cel puțin doi însoțitori de grup pentru fiecare destinație.

ASIGURAREA PE DURATA CĂLĂTORIEI

De peste 20 de ani EF cooperează cu Erika Insurance Ltd. pentru a oferi o asigurare personalizată exclusivă elevilor. Personalul din școlile din întreaga lume recunoaște asigurarea Erika și poate ajuta pe loc. O asigurare de călătorie este obligatorie la toate școlile EF și, prin urmare, am inclus această asigurare Erika pentru toate taberele. Dacă doriți să renunțați la asigurare, va trebui să trimiteți dovada acoperirii echivalente.

Asigurarea de călătorie intră în vigoare în momentul în care elevii au părăsit țara de origine și se îndreaptă spre destinația EF unde urmează să înceapă cursurile.

1. Ce se întâmplă în cazul în care un elev se îmbolnăvește pe durata cursului, inclusiv cu COVID-19?

Asigurarea Erika acoperă cheltuielile medicale și medicamentele prescrise ca pentru o boală obișnuită. Evacuarea de urgență la domiciliu și întreruperea programului sunt acoperite numai dacă starea este foarte gravă și elevul este internat în spital.

2. Ce se întâmplă dacă un elev trebuie să se izoleze pe durata programului?

Asigurarea Erika acoperă costurile medicale în cazul în care un elev este bolnav. Totodată, asigurarea acoperă și zilele de curs ratate în cazul în care un elev este bolnav.

3. Ce se întâmplă dacă un elev trebuie să intre în carantină, fără a fi bolnav?

Asigurarea Erika nu acoperă niciun cost.

4. Dacă un elev trebuie să fie testat, costul va fi acoperit de asigurarea Erika?

Asigurarea acoperă costul testării doar în cazul în care un elev prezintă simptome și nu se simte bine. Asigurarea Erika nu acoperă costul testării la cerere.

5. Ce se întâmplă dacă un student dorește să înceteze programul din cauza anxietății sau fricii de virus sau din alte motive personale?

Asigurarea Erika nu va acoperi un zbor spre casă și nici partea neutilizată din taxa de program.

6. Ce se întâmplă dacă elevul este bolnav la sfârșitul programului și nu se poate întoarce acasă așa cum a fost planificat?

Asigurarea este prelungită până când elevul este considerat capabil să se întoarcă acasă și vor fi acoperite costuri suplimentare pentru cazare și rezervare a unui zbor nou.

7. Ce se întâmplă dacă elevul nu se poate întoarce în țara de origine conform planificării din cauza zborurilor anulate sau din cauza deciziilor guvernamentale (nu din cauza bolnavului)?

Asigurarea Erika nu acoperă costurile legate de nevoia de a rămâne în țară, cu excepția cazului în care aceasta se datorează bolii. Rețineți că valabilitatea asigurării se încheie la sfârșitul cursului.

8. Se poate prelungi asigurarea?

Da, studentul poate prelungi perioada de asigurare până la 10 săptămâni. Aceasta trebuie adăugată înainte ca asigurarea originală să se încheie.

9. Ce se întâmplă dacă compania de asigurări aduce modificări la acoperirea asigurării?

Când elevul este deja în programul EF, asigurarea rămâne aceeași. Doar modificările care au loc înainte de plecare se pot aplica.

10. Ce se întâmplă dacă Organizația Mondială a Sănătății emite avertismente de călătorie după ce programul a început?

Nu va exista nicio modificare a acoperirii pentru un elev aflat deja în străinătate la o școală EF.

9. Activitățile și sporturile organizate de către EF pe durata programului sunt asigurate?

Da, toate activitățile și sporturile sunt asigurate de către Asigurarea Erika.

 

Mai multe informații găsiți pe siteul Erika Insurance.