Tabără Internațională Dubai – Ziua 2

Apr 21
Apr 22
Apr 23

Ziua 2 – Jocuri și zâmbete!

Unele lucruri sunt în afara controlului nostru, important este să obținem tot ce e mai bun din fiecare situație! Rezultatele testelor din aeroport s-au lăsat îndelung așteptate, așa că ziua de azi a fost petrecută în preajma hotelului, ocazie cu care am descoperit un parc tare drăguț chiar în spatele clădirii.

Întâlnirea a fost programată la 9:30 pentru micul dejun, și pot spune că toți, mai puțin un elev :), s-au trezit la timp pentru asta! Micul dejun este de tip bufet la hotel, cu destul de multă varietate, ouă omletă ori fierte, cârnăciori, salate cu tăiței, legume proaspete, brânzeturi, iaurturi, cereale și sucuri de portocale. Exista desigur și o variantă locală pentru mic dejun, însă nu știu dacă deocamdată a fost vreun elev curios să o încerce.

01 tabara in strainatate 100421

03 tabere internationale 100421

După micul dejun ne-am retras înapoi în camere să ne odihnim. Drumul lung de ieri, preluarea camerelor și instalarea în camere plus despachetatul și-au spus cuvântul. Cu siguranță elevii au mai discutat și între ei până târziu, așa încât au avut de recuperat puțin somn. În orice caz, trebuia să stăm în așteptarea rezultatelor testelor de la aeroport.

La 12:30 am primit un prânz la pachet, pe care ni l-am luat în camere. Deja începuseră verificările rezultatelor de la teste. Probabil bateriile telefoanelor s-au consumat prea repede fiindcă elevii, curioși și dornici să iasă din hotel își tot verificau situația testului. Din păcate ne-am dat seama că nu este în controlul nostru și chiar dacă de regulă rezultatul sosește în câteva ore, iată că se mai întâmplă să fie eliberat și mai târziu.

05 tabere engleza 100421

Rezultatele au început să apara doar pe la ora 16, iar Alex a dat startul pe grupul de tabără. La aeroport existau totuși foarte multe fluxuri de testare, așa încât am fost repartizați pe cabine diferite. Nici rezultatele nu au venit toate deodată. Așa încât planurile noastre pentru ziua de azi au fost încet, încet, sabotate de timpul lung de așteptare. Dar asta nu avea să ne strice cheful!

08 tabara in strainatate100421

Ne-am reorganizat și am coborât la cina tip bufet la 18:30. Aici elevii au avut mai multe feluri principale din care puteau alege – supă, pește sau tocană de vită asortată cu orez sau dal palak, un amestec indian de spanac și linte. Pastele carbonara au fost si ele în ofertă, la fel și salatele, fructele și prăjiturile ori sucul de fructe.

09 tabere internationale 100421

Elevii s-au declarat încântați de varietatea și calitatea mâncării de la cină, iar apoi ne-am dus cu toții în parcul din spatele hotelului, un amestec de forme de beton și copaci, o oază drăguță unde ne-am bucurat să vedem chiar și o pasăre mică și albastră ce semăna destul de mult cu o pasăre colibri. A fost locul perfect pentru a petrece timp în aer liber, mai ales odată cu lăsarea serii și cu scăderea temperaturii. 12 tabara in strainatate 100421

Seara i-am invitat pe elevi la o serie de jocuri care să destindă puțin atmosfera. Am aflat lucruri noi unii despre alții și ne-am distrat aproximativ o oră. Cu siguranță i-a ajutat pe elevi să-și facă o părere despre lucrurile pe care le au în comun unii cu alții. Spre exemplu, unul dintre jocuri i-a pus în echipe mici. Apoi trebuiau să identifice 10 lucruri interesante, locuri preferate, muzică ori mâncăruri preferate pe care le au în comun.

13 tabara elevi 100421

14 tabere engleza 100421

După ce ne-am convins că mulți dintre noi am fost în Grecia și că ne plac în mare aceleași mâncăruri, am trecut la două adevăruri și o minciună. Nu, nu avem printre noi fotbaliști de performanță însă avem doi scriitori de poezii, doi elevi ce știu să cânte la pian, un elev ce se pricepe la vioară și pe cineva ce vorbește japoneză! Ah, da.. si mai mulți proprietari de pisici și câini ?

15 tabere strainatate 100421

Mai apoi i-am convins pe elevi să încerce mai multe jocuri similare cu ”telefonul fără fir”. Pare un joc simplu, dar atunci când joacă 14 persoane o propoziție despre arahnofobie și arhitectură ajunge să fie ”copertele trage la tramvai”.

A urmat un joc în care trebuiau să compună o frază ”pasând” un cuvânt ce cred ei că se potrivește cu cel primit de la colegul din stânga. Printre creațiile de succes se numără și:  ”Pietre prețioase scumpe, diamante sunt senzaționale extremele viitorului zeu bun, sănătoși și frumoși căței.”… mai exersăm, dar vă promit că această ultimă frază e cea mai reușită ?

20 tabere engleza strainatate 100421

Mâine dimineață întâlnirea este la ora 9:30, după micul dejun. Urmează să plecăm apoi spre școală unde începe programul nostru academic!

Nu ratați nici jurnalul de mâine!

Puteți vedea pozele din această zi a taberei aici: Album Facebook Tabără Dubai 2021